2011. január 19., szerda

Fogadócsalád :)

üdv mindenkinek :)

Január 17.-én kaptam a nagy hírt, hogy megvan a fogadócsaládom! Toyohoro nevű városban laknak ( 122.000 fős lakosság). Itt található egy nagyobb vonatállomás.
Az iskolám 2 órányira van, így minden egyes nap vonattal és busszal fogok járni. Lehet kicsit fárasztó lesz, de váljék javamra hogy imádok utazni :D.
Sapporotól ( japán 4. legnagyobb városa) a település kb 1 órányira van. :)

Ahogy a képen is látható, 2 testvérem lesz, a kisfiú , Sora 12 éves és baseballozik. A kislány, Misato 9 éves ő pedig zongorázik, és szereti az állatokat és azoknak tömött verziójával játszani xD . Az anyuka Sumiyo háziasszony( 42), és csak alkalmi munkákat végez. Ő középiskolában teniszezett, jelenleg pedig piláteszre jár. Vele tartom a kapcsolatot, angolul. Az apuka Atsushi 44 éves, egy kereskedelmi cégnél dolgozik, és szabadidejében számítógépezik.

Nekem egy nagyon szimpatikus , élettel teli családnak tűnik, alig várom hogy jobban megismerjem őket, és újabb információt tudjak meg róluk. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Alex vagyok :D
    Nagyon tetszik a blog! szépen megcsináltad:)

    VálaszTörlés
  2. Hű dejó lesz neked o.O
    Énis kimennék majd amint lehet,dehát még kicsi vagyok xD
    Esetleg egy linkcsere vagy hasonló ^_^?
    Kawaii princess.rawwr /alwayshappy.blogger.hu/

    VálaszTörlés