2011. január 5., szerda

Kezdetek

Üdv mindenkinek a blogom :)

Gosztola Alíz vagyok 17 éves cserediák. Március 23.-án indulok Japánba.

Fogadócsaládnál fogok lakni, egy teljes éven át.Egyenlőre csak annyit tudok, hogy Japán északi részén Hokkaidoban, keresnek nekem családot. Az Ebetsu-shi prefektúrában a "Ritsumeikan keisho junior and senior high school" -ra hallgató iskolában kezdem majd tanulmányaimat. Az iskoláról annyit kell tudni, hogy nagyon sok várossal kapcsolatban van, és hogy magánsuli, azaz jobban fel van szerelve stb.

















Ezen a képen Sapporo látható Hokkaido egyik legnagyobb városa. Akár még ide is kerülhetek :)








Íme egy kép Hokkaidoról télen. Mo.val azonos szélességi körön vannak, azaz az időjárás olyan mint nálunk.


Nagyjából 11 éves korom óta Japán mániás vagyok. Mindig is az volt a legnagyobb álmom, hogy eljussak oda. Amit álmaimban sem gondoltam, hogy 17 éves fogom véghezvinni. Köszönettel tartozom a családomnak és mindenkinek aki támogatott/támogat engem! Aki többet szeretne megtudni a cserediákságról: www.afs.hu






1 megjegyzés: