2011. szeptember 16., péntek

suli, fogadócsalád, matsuri, karaoke, szülinap

Az elmúlt napokban, az iskolánkban, a diákok tesztet írtak egész héten. Összesen 7 tantárgyból. Minden évben megismétlik ezt. Ehhez képest talán az érettségi piskótának tűnik (bár igaz , ott 4 évnyi anyagot kérdeznek ki.. ).Nekem mindössze 3 órám volt, így hazaérhettem volna minden nap kb fél2 fele, de mindig közbe jött valami amikor aztán rohangálnom kellett. Legnagyobb problémám jelenleg , hogy a bánkártyám nem működik, csak a városi bankban ( sapporoban) és 3kor zárnak- na most én az iskolában 4kor végzek, úgyhogy esélyem sincs kivenni pénzt a bankból.
A legegyszerűbb megoldás, hogy csináltatok egy japán bankártyát- ami szintén nem olyan könnyű, mivel várnom kell a külföldi kártyámra- vagy mi a szöszre ( "Alien Card" ) - és aztán csináltathatok egy japán kártyát (Y) Fenomenális.
Valamint az elmúlt napokban voltam a Sapporoi welcome partyn, az AFSel, ahol véletlenül szóba került a következő fogadócsaládom... HOGY MI ?? KÖVETKEZŐ FOGADÓCSALÁD? - ez volt az első reakcióm. Egész véletlenül elfelejtették még otthon közölni, hogy ez a család bizony csak 2 hónapra tud fogadni, és utána költöznöm kell- hogy én hogy utálok pakolni ˇˇ -
Kértem hogy adjanak valami infót a következő fogadócsaládomról, azonban a japánok azt mondták, hogy most még nem lehet- mert hogy élveznem kell ezt a családot ...WTF ?! - Csak annyit tudok, hogy 3an vannak, anyuka, apuka és egy idősebb fiú. Állítólag, nagyon aktívak és nyitottak. Ebetsuban élnek, ami egy város ( jupiii ) ennek nagyon örülök. Egyébként Toyohoro előtt van. Remélem hamarosan kapok valami információt, mivel kövi hónap végén indulok...

Majd pénteken pár barátnőmmel, suli után elmentünk egy Karaoke bárba. 2 órát töltöttünk ott. Egyébként "kibérelni" a termet nem drága 1 óra 100 yen ( 280ft ) de az ital viszont 300 yen, és az ember bizony éneklés közben eléggé meg tud szomjazni. A kornyikálás után pedig tovább álltunk egy Matsuriba ( kb itthon búcsú , csak jobb ) ahol rengetek kaját felfaltunk, főleg édességet. Rendszerint a matsurik kisebb szentélyeknél szoktak lenni. Nagyon jól éreztem magam, a lányokkal. Alig várom már a következő alkalmat.

Másnap pedig megünnepeltük a fogadótestvérem, és a saját szülinapomat. Hatalmas vacsora volt, sushi, pizza, rizs, halak, hús, tészta, és természetesen sütemények, és 2 torta várt minket. Soranak adtam 2 db manga-t ( japán képregény ) és egy magyarországi polót. Én pedig kaptam egy Yukata-t ( pamutvászon anyagú, tradicionális japán öltözék ( hasonlít a kimonohoz csak nem annyi rétegből áll ) ). Nagyon örültem neki!
Azóta pedig semmi érdekfeszítő nem történt, minden nap járok iskolába, utána pedig edzésem van. Imádok röplabdázni, és nagyon bírom a csapattársaimat, mindenki nagyon kedves és vicces! A tanár pedig örül hogy csatlakoztam hozzájuk. Egyetlen gondom, hogy 2x egy héten 20 percet futunk . Kicsinálnak engem :D Sose voltam jó hosszútávú futó. Egyedül csütörtökön nincs edzésem egyébként.

A héten voltam Gamar Jobat előadáson ( japán komikusok ) nagyon híresek itt japánban. Nekem nagyon tetszett. http://www.youtube.com/watch?v=hWDXlsPQkYU Egy videó róluk!

Mára ennyi lenne, remélhetőleg legközelebb már a fogadócsaládról is tudok mondani valamit.

Képek:

( matsuri )


















































( karaoke bár egy része )



















Szülinap:
(Sajnos a kajákról nem sikerült képet csinálnom:( )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése