2011. augusztus 27., szombat

fogadócsalád,iskola,itteni élet :)










Minnasan konnichiwa! :):)

Hogy vagytok, remélem Magyarországon minden oké. Itt teljes nyugalom van.
Az elmúlt napokban sok minden történt. Először is megírtam a tesztet a suliban, ami jól sikerült. Az osztálytársaim jó fejek, csak még kommunikációs problémáink vannak. Azaz ők nem beszélnek angolul ( vagy nem mernek) én pedig gügyögök Japánul egyenlőre. Vannak nálam magasabb fiúk :). Az első napokban az összes fiú felkeresett, hogy megismerjen, és chekkolja a magasságom :)A lányok mindig az ismételgették hogy "kawaii". Fő szenzáció itt külföldinek lenni. Mintha stár lennék. Néha már nagyon zavaró, bemegyek egy boltba, és mindenki engem bámul, tényleg mindenki. De általában jó értelemben. Néhányan óvakodnak tőlem, és pl a vonaton nem ülnek le mellém, mert hát a "gaijin" nem is ember, ugyebár.
A lány akivel közös iskolába járok aranyos lenne, ha nem nézné az embereket hülyének. Aki nem beszél angolul, vagy nem az ő szintjén tud, az hülye. ( Alex, Rita tudjátok a "menő" bunkó csapatból az orientáción )
Nem tudom egyenlőre melyik klubba lépjek be, olyan sok van! Érdekelne a Kendo, Kyudo és a röplabda. Azt hiszem az utóbbi lenne számomra a legkedvezőbb, úgyhogy hétfőn meg is teszem a lépesek az ügy érdekében.
Nagyon élvezem az iskolát amúgy, főleg a japán órákat. Kitaláltam egy gyors kanji tanulós módszert.
Az iskola itt teljesen máshogy működik. 8:55kor kezdődik a tanóra, de 8:30ra bent kell lenned a tanteremben. Bejön az osztályfőnököd, elmondja a napi híreket, és utánna 8:45től 10 percig olvasnod kell:O. Aztán kezdődik meg az aktuális tanórád. 50 perces egy tanóra, majd 10 perces egy szünet. Az ebéd idő azt hiszem 30, vagy 45 perces. Minden nap 6 órám van, fél4 fele végzek, mire hazaérek van vagy 5 óra. Ha belépek egy klubba jó későn fogok hazajönni.

Pénteken elmentem a Columbiai ( későbbiekben már csak Pacho ) házába, egy kicsit beszélgetni, leadni a felszedett feszültséget. :) Az ő szülei akkora arcok. A házukban falmászófal van, tudsz kötelet mászni, függőágyak. Tiszta hippik, ááá. Egy egész falnyi Mangájuk van ( japán képregény) és tényleg bármiről tudsz velük beszélni. Pacho nagyon jó fej , kár hogy csak 6 hónapig marad :(.

Szombaton, pedig megnéztem Sora baseball meccsét. Életem első baseball meccse. Egész jó volt, a leg alapvetőbb szabályokat megértettem, de sok mindenre kell még rájönnöm. Hazajöttünk, és egy kis pihenés után, elindultunk egy Running Sushiba ( Egy futószalagon járnak körbe körbe a sushi fajták, és csak a végén kell fizetned. Egész olcsónak mondható. ) Nagyooon finom volt minden!. Miután degeszre ettük magunkat, tovább álltunk bevásárolni, ugyanis palacsintát csináltam vasárnap , meg vettem pár finomságot magamnak ( már nem bírtam édesség nélkül. Itt alig esznek valami édességet. Én pedig édesszájú vagyok :D ). A palacsinta ízlett mindenkinek. Kérték hogy csináljak még. :) Valamint, vasárnap szintén elmentem Sora baseball meccsére. Nagyon ügyes a Toyohoroi csapat, állandóan nyernek. (A képen a szobám kis töredékét láthatjátok ( Am meg az egyetlen bútordarabot :D ) )


Kaiten sushi:















Baseball:

hát nem cukik? :D Az állóképen, Sora.(f.öcsém)


( a szitakötő, csak magam miatt... Mellesleg Japánban, vagyis itt Hokkaidon, rengeteg a szitakötő *.* jó helyre jöttem :P [aki nem értené, egyik kedvenc állatom] )

Bónuszkép pedig holnap következik, .. : :D


3 megjegyzés:

  1. Huhúúúú. Annyiranagyonjóneked :D minden fiú mgenézett :P és ez a mászófalas, köteles ház, hát megnézném :P Mangák :D Jó hogy iylen sok képet feltettél, remélem legközelebb, is tudsz mutatni :) további szép napokat :)

    VálaszTörlés
  2. Fúú, jó nagy a suli, asszem én eltévednék az első napokban :D Nem örülök, hogy nincs sok édesség, én is édesszájú vagyok, de majd ha megyek bevezetem és felhizlalom a japánokat. Na jó nem, de az édesség az kell. Jó kis napjaid vannak és nagyon kedvesnek tűnik a 'családod' :)

    VálaszTörlés
  3. Juj az egyik osztálytáram is tavaly volt Japánban 1 évig. Nagyon szerencsés vagy. ..és jókat írsz. sok sikert a nyelv elsajátításához :D

    VálaszTörlés