2011. október 24., hétfő

halloween party

Sziasztok!

Egyre jobban érzem itt magamat, egyre könnyebben, és egyre több mindent értek meg japánul, így aztán barátokat is könnyebben szerzek. Pl megismerkedtem a hétvégén egy egyetemista lánnyal, aki Ebetsuban lakik ( következő város ahol lakni fogok), remélem majd néha találkozunk. :)
A hétvégén nagyon jól sikerült. Pénteken elmentünk Sapporoba egy álltalános iskolába, hogy játszunk diákokkal. Mikor oda érténk nagy "meglepetés" fogadott minket, úgyanis kiderült, hogy szellemileg sérült diákokkal játszanunk. Egy kicsit zavarba is jött mindenki, de perceken belül feloldódtunk, és örömmel játszottunk velük. Tényleg élveztem a velük töltött perceket, és jól esik, hogy jókedve deríthettem őket, remélem még vissza megyünk oda. :)
Az iskola után Ines (portugál lány ) és én, elmentünk egy "templomhoz" ami hatalmas erdős területen helyezkedik el. A neve Hokkaido Jingu. Gyönyörű volt, minden piros, sárga,zöld barna árnyalatban pompázott. Minden nagyon békés volt, el is felejtkeztünk róla, hogy egy dübörgő város kellős közepén vagyunk.
Ott eltöltöttünk pár órát, ettünk egy kis japán édességet, majd hazafele elmentünk Sapporo egyik legnagyobb 100 yenes boltjába. Én vettem, magamnak írószereket, valamint süteményeket a csapattársaimnak, mivel megleptek engem egy sportcipővel. Egyébként nagyon szeretem őket, és az edzőnket is. Remélem ők is hasonlóan éreznek. :)
Szombaton elmentünk délelőtt Sora baseball meccsére, ahol sajnos vesztettek, de nagyon izgalmas meccs volt. Utána elmentem edzésre, majd este a fogadócsaládom barátai , valamint pár baseball játékossal együtt megünnepeltünk, hogy vége az idei szezonnak, és jól teljesítettek. Jól éreztem magam, mindenkivel jókat beszélgettem.
Vasárnap pedig a Halloween party következett. Kisebb eltévedés után, megérkeztem a rendezvény helyszínére, ahol rengetek külföldi volt. Mindenki nagyon kedves volt, és természetesen nyitottak. Ott ismerkedtem meg pár egyetemistával, ők is önkéntesen voltak, valamint egy japán tradicionális táncot mutattak be. jókat beszélgettünk. Remélem még találkozni fogunk. A szabadidőnk alatt, lehetőségünk adódott felpróbálni egy kimonot. Nekem nem adatott meg az a lehetőség hogy kiválasszak egy kimonot, ugyanis túl magas voltam, és csak egy nagy kimono volt. Szerencsére gyönyörű volt.Valamint beültünk egy teaceremóniára.(sajnos nem vihettem be a fényképező gépem ) Nem éppen a legfinomabb tea volt, de nagyon érdekes volt látni , hogyan készítik el, a tradicionális zöld teát. Majd a néni aki beöltöztetett kimonoba, megengedte (meglepett ) hogy felpróbáljak egy esküvői kimonot is. Olyan gyönyörűek voltak. :)Utána pedig két barátnőmmel elmentem, purikurát (képkészítő minden féle efektussal ellátva ) meg sütizni :)
Ez volt a hétvégém. Ezen a héten van az iskolai kirándulás (mindenki külfödre megy- aki megengedheti magának ) Mi nem tudtunk csatlakozni, így az iskolába fogunk tanulni, filmet nézni, valamint két nap kirándulni fogunk. Egyik nap egy állatkertbe látogatunk el, másik nap pedig a Hokkaido egyetemre. Nem tudom miért, de itt mindenki szeret egyetemeket látogatni.
Minden napom csodálatos, nagyon jól érzem magam. A portugál lány viszont pont ellentétesen érez, ő úgy érzi, hogy senkit sem érdeklünk ( természetesen ez nem igaz, csak szimplán megszoktak minket az iskolában, és nem látnak minket sztároknak ). Egyébként ő nem nagyon tanulja a nyelvet, de hát az ő dolga. Egyébként renden mindenkivel. :)
Mára ennyit, képek:

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free slideshow created with Smilebox

1 megjegyzés:

  1. Ja bocs, Én kérek elnézést, milyen pro kis fényképnézegetőt rittyentettél nekünk. Tök jó, hogy ilyen sok képet csináltál, meg és nagyon tetszettek a kimonós képek, tényleg szép. Ügyes vagy, hogy már ennyit tanultál, meg így el tudsz beszélgetni az emberekkel. Szép napot

    VálaszTörlés