2011. október 29., szombat

új család

Sziasztok, most csak egy gyors jelentést írok, hátha valaki aggódna :)
Szóval tegnap sikeresen megérkeztem a következő fogadócsaládomhoz. Az előző családtól könnyes búcsút vettem, a fogadóanyukám olyan aranyos volt, már 2 napja sírt, mert elmegyek. Nagyon megszerettem őket, meg ők is engem. De hát még hosszú az év, tudod velük találkozni. A mostani fogadócsaládomhoz, az őrangyalom hozott el. Majd egy kis beszélgetés után kipakoltam a szobámban. Ágy itt sincsen :P. De egyébként minden kényelmes. A fogadóanyuka sminktermékeket árul, a fogadóapuka meg rendőr. A fogadótesóm, pedig dolgozik, valamint főiskolán tanul. Tavaly körbejárta a földet, a kis mákos.. :D Ma elmentünk az anyukával megvenni, a havi bérletem, meg körbemutogatta a várost. Délután majd csinálok nekik kókuszgolyót. :)
Egyenlőre ennyit tudok csak mondani.

1 megjegyzés:

  1. Juuj, de jó, tök örülök neki, hogy az előző családoddal így összebarátkoztál, valamint az újjal is minden rendben. Remélem tetszett a város, bár biztosan :P Sok sikert a továbbiakban is :) Ja és jó sütizést XD

    VálaszTörlés