2012. január 31., kedd

visszatérés

Kedves olvasok, ismét bocsánat kéréssel tartozom, nagyon nagyon régen írtam ide.

Szóval szilveszter óta nem sok minden történt. Újra iskolába járok minden egyes nap,tanulok,teszteket írok, amik általában jól sikerülnek. 60%-90% közé esik :) szerintem jó eredmény:) .
Ami változott, az az iskola utáni elfoglaltságom, ugyanis kiléptem a röplabda csapatból. Hogy miért? Egyszerűen nem jöttem ki túl jól a csapattársaimmal, és a minden napi edzést fárasztónak véltem. Mindennap 8 óra tájt értem haza, utána pedig még tanulnom is kelet, amit nem nagyon tudtam megtenni. Valamint szerettem volna valami japánnal kapcsolatos dolgot megtanulni.
Megérkezésem óta, tudtam hogy van egy bizonyos japán tradicionális tánc. Amit tudni kell róla, hogy iszonyatosan energikus, gyors. Nagyon nehéz, viszont élvezem, jobban mint eddig bármilyen sportot amit kipróbáltam. A csapattársaim pedig nagyon kedveseket. A csapat neve: Ebetsu makotoee yosakoi . A tánc neve pedig Yosakoi ( joszakoi)
Edzéseket pedig kedd, csütörtök és vasárnaponként vannak, 7től 9ig. Ami jó mert iskola után még van időm tanulni, tanulás után pedig egyből megyek is táncolni :)
Sosem gondoltam volna hogy a táncban lelem majd meg az itteni boldogságom :)
bár ez nem az én csapotom ,remek kis videó:

http://www.youtube.com/watch?v=4_FeMek7A4I


Mára ennyi lenne, nemsokára lesz mit mesélnem, ugyanis közeledik a Yuki Matsuri ( hó fesztivál )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése