2011. december 31., szombat

újév

Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek!

Emlékeztek arra mikor gyerekkorotokban a legjobb barátotoknál aludtatok és megbeszéltétek, hogy egész éjjel fent maradtok? Az első egy két óra remekül eltelt, aztán utána már csak szenvedés folyt, nem igaz? Amikor már a szemetek majd le ragad, de még mindig küszködtök a fent maradással, csak hogy elmondhassátok, igen mi megcsináltuk. Aztán másnap rájöttök, hogy mekkora butaság volt, hiszen egész nap fáradtak voltatok, és nem volt energiátok semmihez..

Íj módon telt az én szilveszterem. Én szeretem a japánokat, dehogy még egy szilvesztert nem szeretnék itt eltölteni az is biztos...
kb 7 órakor összegyűlt a család, bekapcsoltuk a tv-t, és elkezdtünk enni. A tv-ben egy 4 órás komédia show-t kezdtünk el nézni. Ami az elején nagyon viccesnek tűnt.
Körülbelül, 9 óra fele ettünk egy úgy nevezett Soba-t, ami speciális japán tészta. Mindenki újévkor ezt fogyasztja, mivel tésztája hosszú, így a hosszú életet szimbolizálja.
Majd 10 óra fele a fogadóanyukám elment lefeküdni. Így már csak 3an folytattunk a komédia show nézését. Ennek a programnak az volt a lényege, hogy 5 vállalkozó szellemű japán hírességet kellett megnevettetni. És ha azok elnevették magukat, egy gumibottal rácsaptak a fenekükre, amolyan megtorlás gyanánt- mivel elröhögték magukat.
Már 11 óra fele azt hittem kifolyik az agyam a sok ökörségtől. A fogadócsalád jól szórakozott rajta- de nekem egyáltalán nem tűnt viccesnek, hogy egy két ember fogta magát, és 3vödörnyi meleg viaszt magára öntött. Persze nem minden vicc volt ilyen, de a fele ilyesmikből állt.
http://www.youtube.com/watch?v=jAwwW_Pj6Mg - egyébként ez így egyedül viccesnek mondható na de 4 órán keresztül !!! :OOOO
Aztán mikor 12-öt ütött az óra, azt hittem, hogy lesz valamiféle visszaszámlálás a tv-ben, vagy tűzijáték, vagy legalább egy pohár (gyerek)pezsgővel koccintunk. De nem történt SEMMI. Mindenki nézte tovább az újévi műsort.
Így aztán én sem láttam értelmét annak hogy fent maradjak, így elmentem aludni.
Ezzel véget ért az én szilveszterem...
Ha hazaérek az biztos hogy tartok egy utószilvesztert, nem érdekel hogy éppen július köze lesz.

1 megjegyzés:

  1. Jaaj, szegény, nem irigyellek ez így elég béna... Legalább magamnak csináltam volna egy 'igen új év kezdődött' örömkiáltást, aztán utána megyek aludni :P Úgy néz ki náluk nem olyan, mint itthon.

    VálaszTörlés